Психолого-педагогічна характеристика
У 7 класі
навчаються 20 учнів, з них 7 дівчат і 13 хлопців; 6 учнів 2003 року народження,
13 учнів 2002 року народження і 1 учень 2001 року народження. За станом
фізичного розвитку майже всі учні класу входять до основної групи з занять
фізичної культури, але є учні, які за станом здоров’я відвідують спец. групу
(Каземіренко Я., Ніколаєнко Р., Окороков О., Романенко Д., Томенко О.,
Шаманський В.). Також є учень (Троян Володимир) який за станом здоровя
навчається за індивідуальним планом навчання. Стан здоров’я дітей класу –
різний. Найчастіше учні пропускають заняття з причини хвороби. Більшість учнів
навчається у даній школі з першого класу. Прибули з інших шкіл: Крамаренко Д., Туливітер
І., Черненко Д.
Майже всі учні
проживають у благополучних сім’ях. Є діти, які проживають без батька (Черненко
Д., Рябченко М., Яхимович В., Губерський В.). Також декілька учнів проживають у
багатодітних сім’ях (Слуцький А., Денисенко І., Томенко О., Томенко Т.,
Рябченко М.). Загалом всі сім’ї
учнів є функціонально-спроможними. Характер
відносин між учнями та їхніми батьками нормальний. Більшість дітей виховується
у сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода.
За профілем навчання клас – загальноосвітній. Всі учні класу мають доволі
непоганий потенціал, але не всім вдається показати себе в повній мірі. Більша
частина класу показала неповні результати за підсумками минулого року.
Навчальна програма була засвоєна наступним чином: достатній рівень – 7;
середній рівень – 6; початковий рівень – 4. Найвищих результатів учні досягли у
вивченні історії, фізичної культури, музичного мистецтва, образотворчого
мистецтва. Найважче дітям давалися такі предмети: українська мова, українська
література, математика, англійська мова, російська мова. В поточному
навчальному році потрібно звернути більшу увагу на ці предмети як дітям, так і
батькам, вчителям.
Між учнями триває формування згуртованості; формуються
ціннісно-орієнтаційні уподобання, почуття колективізму. В класі є два виражених
лідери (Каземіренко Я. та Яхимович В.). В класі розвинуте учнівське
самоврядування. Учні класу завжди прислухаються до думки класного керівника.
Вчасно виконують розпорядження та
вказівки. Крім офіційного лідера є неофіційні, які намагаються завоювати
авторитет силою (бійками) або якимись витівками, які не завжди йдуть на користь
формування міжособистісних стосунків у класі. Іноді спостерігається порушення
дисципліни учнями як на уроках, так і на перервах та поза школою. Але загалом взаємини
між учнями класного колективу ґрунтуються на взаємодопомозі та дружбі. При
виконанні спільної справи більшість членів
учнівського колективу виявляють щиру зацікавленість. У будь-яких заходах
більш активні дівчата.
Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські. Діти можуть організувати самостійно справи,
підтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуаціях.
Немає коментарів:
Дописати коментар